منابع پلتفرم دیجیتال مارکتینگ چیست؟
نوشته شده توسط : یوسفی


منابع  پلتفرم دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی مدرن برای تجزیه و تحلیل عملکرد جامع یک کمپین بازاریابی و کمک به هدایت استراتژی‌ها و تصمیم‌گیری‌های آینده بر فناوری تکیه دارد. بهترین راه برای تعریف یک پلتفرم بازاریابی دیجیتال، تقسیم آن به دو بخش است: بازاریابی دیجیتال و پلتفرم های کسب و کار دیجیتال. بیایید نگاهی به ارتباط این دو بیندازیم:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال هر ابتکار بازاریابی است که از رسانه های آنلاین و اینترنت از طریق دستگاه های متصل مانند تلفن های همراه، رایانه های خانگی یا اینترنت اشیا (IoT) استفاده می کند. ابتکارات رایج بازاریابی دیجیتال حول توزیع پیام برند از طریق موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، برنامه های کاربردی، ایمیل و وب سایت ها متمرکز است. 

امروزه، بازاریابی دیجیتال اغلب بر روی دستیابی به مشتری با پیام‌های تبدیل‌محور فزاینده در کانال‌های متعدد تمرکز می‌کند، زیرا آنها در قیف فروش پایین می‌روند. در حالت ایده‌آل، تیم‌های بازاریابی می‌توانند نقش هر یک از این پیام‌ها و/یا کانال‌ها را در دستیابی به هدف نهایی خود ردیابی کنند. 

نمونه هایی از دارایی های دیجیتال مارکتینگ

به طور خلاصه، دارایی دیجیتال مارکتینگ هر ابزاری است که شما به صورت آنلاین از آن استفاده می کنید. در اینجا چند نمونه از رایج‌ترین نمونه‌ها آورده شده است:

  • پروفایل های رسانه های اجتماعی
  • سایت اینترنتی
  • تصاویر و محتوای ویدیویی
  • پست های وبلاگ و کتاب های الکترونیکی
  • نظرات و نظرات مشتریان
  • لوگوها، تصاویر یا نمادهای مارک دار

 

پلتفرم دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی چیست؟

گارتنر خاطرنشان می کند که در زمینه تجارت مدرن، پلتفرم ها ابزارهایی هستند که قابلیت های متعدد تجاری یا فناوری را ارائه می دهند. در حالی که ابزارهایی برای پاسخگویی به عملکردهای خاص در یک نیاز تجاری وجود دارد، مانند یک ابزار واحد برای برنامه‌ریزی به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی به تنهایی، پلتفرم‌ها از عملکردهای متعدد در این نیازها پشتیبانی می‌کنند. پلتفرم‌ها معمولاً مجموعه گسترده‌تری از توابع را با APIها، ادغام‌ها و مشارکت با سایر برنامه‌ها یا منابع داده را امکان‌پذیر می‌کنند. 

حالا بیایید سوال اولیه را دوباره مرور کنیم. پلتفرم دیجیتال مارکتینگ چیست؟ پلت فرم بازاریابی دیجیتال راه حلی است که از عملکردهای مختلفی در حوزه بازاریابی از طریق اینترنت پشتیبانی می کند. به گفته گارتنر ، توجه به این نکته مهم است که برای طبقه بندی به عنوان یک پلتفرم، راه حل نمی تواند ادعا کند که از همه اجزای بازاریابی دیجیتال پشتیبانی می کند - بلکه عملکردهایی مانند خرید رسانه ، اندازه گیری و بهینه سازی عملکرد و ردیابی برند را پوشش می دهد. با این حال، ممکن است سایر تلاش های بازاریابی مانند SEO، رسانه های اجتماعی را پوشش ندهد.

چرا بازاریابی دیجیتال مهم است؟

بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است - برای اولین بار در سال 2019 از هزینه های بازاریابی سنتی پیشی گرفته است. این به این دلیل است که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در کانال های آنلاین حضور دارند. با افزایش استفاده از فناوری، پلتفرم های بازاریابی دیجیتال برای دنیای بازاریابی دیجیتال ضروری شده اند. پیشرفت‌های فناوری مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی ، بازاریابان را مجهزتر به نقشه سفر مشتری فناوری  بازاریابی مورد نیازشان می‌کند تا در لحظه مناسب به مشتریان دسترسی پیدا کنند. این برخلاف روش‌های بازاریابی سنتی است - که باید از قبل برنامه‌ریزی و قرار داده شوند. پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام، تیک توک و وبلاگ ها اکنون فضای دیجیتال مارکتینگ را در اختیار گرفته اند. موارد زیر را در نظر بگیرید: 

  • 7.7 میلیارد نفر در جهان و 4.4 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند
  • تقریبا 30 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند با برندها از طریق کانال های اجتماعی تعامل داشته باشند تا اینکه به فروشگاه مراجعه کنند.

برای رقابتی بودن، سازمان ها باید در کانال ها و دستگاه های دیجیتال حضور داشته باشند. با این حال، این بدان معنا نیست که کانال‌های آفلاین را باید به طور کلی نادیده گرفت. بهترین راه برای برآورده کردن خواسته‌های مصرف‌کننده، حضور همه‌کانالی است – که عناصر آفلاین و دیجیتال را ترکیب می‌کند .

در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که چرا پلتفرم های دیجیتال می توانند یک دارایی برای کسب و کار شما باشند: (دوره بازاریابی دیجیتال عادل طالبی)

  • شما می توانید یک انجمن آنلاین بسازید تا سازمان خود را در تمام پلتفرم ها نمایندگی کند. 
  • مبادلات شخصی بین مصرف کنندگان و تولیدکنندگان. 
  • افزایش جذابیت برای مصرف کنندگان و ایجاد اعتماد بین خریداران و فروشندگان.
  • استفاده از API  به شخص ثالث اجازه می دهد تا تبادل را برای کاربران تسهیل کند.

با به کارگیری ابتکارات بازاریابی دیجیتال، سازمان شما می تواند یک برنامه منسجم تر و مشتری مدار ایجاد کند که منافع را برای مشتریان شما به حداکثر برساند. پلتفرم های دیجیتال مارکتینگ همچنین می توانند برای اندازه گیری و تنظیم آسان اهداف شرکت مفید باشند و بازگشت سرمایه بهتری را برای شما به ارمغان بیاورند. این پلتفرم‌ها و ابتکارات حتی پس از خرید درها را به روی تعامل مداوم باز می‌کنند، که می‌تواند به تیم‌های بازاریابی کمک کند وفاداری به برند را به طور مؤثرتری تقویت کنند و حفظ مشتری را بهبود بخشند.

8 نوع استراتژی بازاریابی دیجیتال با مثال

8 پلتفرم رایج برای بازاریابی دیجیتال شامل رسانه های اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی محتوا، ایمیل، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، پرداخت به ازای کلیک (PPC)، وابسته و موبایل است. بیایید نگاهی عمیق تر به هر یک بیندازیم:

1. بسترهای بازاریابی رسانه های اجتماعی  مثل کلاس های دیجیتال مارکتینگ

مصرف کنندگان امروزی به شدت به پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، لینکدین و اسنپ چت وابسته هستند. به همین دلیل ضروری است که مارک ها در سراسر حساب ها فعال باشند. این آمار را در نظر بگیرید: 

  • کاربران به طور متوسط ​​حدود 8 حساب رسانه اجتماعی دارند .
  • به طور متوسط به ازای هر فرد روزانه 2 ساعت و 22 دقیقه در شبکه های اجتماعی صرف می شود.
  • از 5.11 میلیارد نفری که تلفن دارند، 3.26 میلیارد نفر با استفاده از آن به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند.
  • مردم حدود 1/7 از زمان بیداری خود را در پلتفرم های اجتماعی می گذرانند .

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به بازاریابان این امکان را می‌دهند که به روش‌های بی‌شماری به مشتریان بالقوه خود دست یابند. اول، تیم های بازاریابی می توانند از این کانال ها برای توزیع تبلیغات پولی و محتوای حمایت شده استفاده کنند. هر پلتفرم راهی برای تیم های بازاریابی برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی پولی و بخش بندی کاربران دارد تا این تبلیغات در فیدهای اعضای مخاطب هدف ظاهر شوند . در حالی که هر پلتفرم متفاوت است، اکثر آنها دارای قابلیت هایی هستند که به تیم های بازاریابی اجازه می دهد تبلیغات را بر اساس مکان ، عنوان شغل، علایق، سن و غیره قرار دهند.

 

اعتبار

رسانه های اجتماعی همچنین راهی عالی برای تبلیغ محصولات یا منابع به صورت ارگانیک به دنبال کنندگان شما و تعامل با مصرف کنندگان است. به احتمال زیاد، افرادی که برند شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند، احتمالاً در گذشته از شما خرید کرده اند. تعامل با آنها در رسانه های اجتماعی یا پاسخ دادن به سؤالات مربوط به خدمات مشتری راهی عالی برای اطمینان از تعامل مداوم با برند و پرورش تجربیات مثبت و وفاداری مشتری است.

 

 

اعتبار

خدمات مشتری پیتزا دومینو در توییتر

در نهایت، تیم‌های بازاریابی می‌توانند از رسانه‌های اجتماعی برای ساختن برند خود و ایجاد صدایی استفاده کنند که می‌تواند آنها را برای دنبال کردن و به اشتراک‌گذاری محبوب کند. به عنوان مثال، لحن تند و خنده دار وندی باعث محبوبیت فوق العاده آنها در توییتر شده است و معمولاً لایک، ریتوییت و پاسخ به دست می آورند.  

 

اعتبار

2. بازاریابی تأثیرگذار

یکی دیگر از راه‌های مؤثر برای مهار کانال‌های دیجیتال برای دستیابی به مخاطبان هدف، بازاریابی تأثیرگذار است. برندها می توانند با افراد مشهور، سایت ها یا افراد دیگری که در حوزه کاری خود متخصص به حساب می آیند و ارزش های مشابهی دارند شریک شوند. سپس برندها می توانند با محتوا و پیشنهادات مارک به دنبال کنندگان این تأثیرگذاران برسند. بسیاری از بازاریابان با اینفلوئنسر مارکتینگ به موفقیت دست یافته‌اند، به طوری که 9 نفر از 10 به این نکته اشاره کرده‌اند که این بازاریابی مشابه یا بهتر از سایر کانال‌هایی است که استفاده می‌کنند. علاوه بر این، از هر 2 زن ، 1 نفر بر اساس توصیه یک تأثیرگذار تصمیم خرید خود را گرفتند.

در اینجا یک نمونه از اینفلوئنسر مارکتینگ آورده شده است: GoPro با این اینفلوئنسر مستقر در کلرادو، Loki، که پیروانش شامل بسیاری از علاقه مندان به فضای باز هستند، شریک شد. این محصول آنها را با توصیه یک منبع قابل اعتماد و همفکر در مقابل مخاطبان هدف خود قرار می دهد.

 

اعتبار

3. بازاریابی ایمیلی

کمپین های بازاریابی ایمیلی به سازمان ها این امکان را می دهد که با مشتریان بالقوه و مشتریان در ارتباط باقی بمانند و خبرنامه ها یا پیشنهادات سفارشی شده را بر اساس سابقه خرید قبلی یا تعاملات برند برای آنها ارسال کنند. اگر فردی با چند مورد از نقاط تماس برند شما تعامل داشته باشد - مانند پیشنهاد ایمیل برای 10 درصد تخفیف در مورد مواردی که در نظر گرفته است، یا ارسال رایگان - ممکن است در نهایت باعث ایجاد یک تبدیل شود.  نزدیک به 60 درصد از مصرف کنندگان می گویند که ایمیل در تصمیمات خرید آنها نقش دارد. علاوه بر این، ایمیل های تراکنشی بیشتر توسط مشترکین باز می شوند.

4. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به تیم های بازاریابی اجازه می دهد تا در پاسخ به سوالات کاربران خود فعال باشند. تیم‌های بازاریابی محتوا، ویدیوها و سایر دارایی‌ها را برای پاسخ به سؤالات یا ارائه زمینه به مصرف‌کنندگان در طول سه مرحله سفر خریدار ایجاد می‌کنند:

  • مرحله آگاهی : خریدار متوجه می شود که نیاز دارد (آموزشگاه دیجیتال مارکتینگ)
  • مرحله بررسی : خریدار برای برآورده کردن این نیاز، اقدامی را تعیین می کند 
  • مرحله تصمیم گیری : خریدار در مورد یک محصول/خدمت برای خرید تصمیم می گیرد تا نیاز را برآورده کند


به عنوان مثال، یک مصرف کننده ممکن است متوجه شود که برای پوشیدن در باشگاه به کفش های جدیدی نیاز دارد. تیم بازاریابی برای یک شرکت اکتیو لباس ممکن است در مورد ویژگی‌هایی که از یک کفش دویدن نیاز دارید، بر خلاف آنچه که در صورت تمرکز بر تمرینات قدرتی نیاز دارید، قطعه‌ای تهیه کند. با نگاه کردن به این محتوا، خریدار تشخیص می دهد که به یک جفت کفش دویدن نیاز دارد که آن معیارها را برآورده کند. محتوای دیگری ممکن است محبوب ترین کفش های دویدن و قیمت آنها را نشان دهد. هنگامی که آنها در مورد این عوامل آموزش ببینند، تصمیم می گیرند. راهنمایی ارائه شده توسط برند شما در سراسر جهان احتمالاً منجر به خرید آنها از شما خواهد شد. بازاریابی محتوا معمولاً نسبت به سایر اشکال بازاریابی ارزان‌تر است، در حالی که تقریباً 3 برابر بیشتر سرنخ تولید می‌کند.

5. بازاریابی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO).

بهینه سازی موتورهای جستجو اغلب با بازاریابی محتوا همراه است. هنگامی که مشتری از مثال بالا در حال انجام تحقیقاتی برای خرید کفش های بدنسازی است، احتمالاً روی یکی از سه نتیجه اولی که در Google ظاهر می شود کلیک می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، تیم بازاریابی کفش های ورزشی می خواهد اطمینان حاصل کند که مقاله آنها در آن نتایج برتر ظاهر می شود. این کار با بهینه‌سازی محتوا برای تجربه کاربر و اطمینان از وجود عناصر فنی انجام می‌شود تا خزنده‌های موتورهای جستجو بتوانند به راحتی این محتوا را پیدا کرده و فهرست‌بندی کنند.

نتایج برتر موتورهای جستجو اغلب توسط SEO دیکته می شود 

6. پرداخت به ازای کلیک (PPC)

پرداخت به ازای کلیک شکلی از تبلیغات پولی است که به تیم های بازاریابی اجازه می دهد اساساً ترافیک وب سایت خود را خریداری کنند. بازاریاب ها تبلیغات را در وب سایت ها یا موتورهای جستجو مانند گوگل و مایکروسافت بینگ قرار می دهند و هر بار که روی تبلیغ کلیک می شود مبلغی را پرداخت می کنند. این تبلیغات اغلب در بالای صفحه نتایج جستجو ظاهر می شوند و معمولاً با پیشنهادات برای کلمات کلیدی خاص تعیین می شوند، در حالی که تبلیغات بنری در وب سایت ها معمولاً قیمت های تعیین شده ای دارند.  

تبلیغات PPC اغلب در بالای نتایج موتورهای جستجو نشان داده می شود

7. بازاریابی وابسته 

بازاریابی وابسته شبیه به برنامه های ارجاع است، این شامل کار با افراد یا شرکت های خارجی بر اساس توافقی است که آنها محصول شما را تبلیغ می کنند در ازای دریافت کمیسیون از هر فروش که می تواند به تلاش های آنها نسبت داده شود. این راهی برای کاهش هزینه ها و برون سپاری برخی از کارهای سنگین تبلیغاتی است، با این حال، شما شهرت نام تجاری خود را در دستان دیگری قرار می دهید، بنابراین این نوع بازاریابی اغلب به نظارت و ردیابی گسترده تری نیاز دارد.

8. بازاریابی موبایلی

ابتکارات بازاریابی موبایلی می‌تواند شامل بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتالی باشد که در بالا ذکر شد، و معمولاً ترکیبی از پیام‌های متنی، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، اعلان‌های فشاری و برنامه‌های تلفن همراه را به کار می‌گیرند. اهمیت بازاریابی موبایلی در حال افزایش است، زیرا پیش بینی می شود تا سال 2024، تعداد خریداران موبایل به 187.5 میلیون کاربر افزایش یابد . با حرکت واضح به سمت تلفن همراه، بازاریابان باید به این فکر کنند که چگونه می‌توانند تلاش‌های بازاریابی فعلی خود را برای موبایل بهینه کنند تا بتوانند تجربه‌ای یکپارچه و کاربرپسند ارائه دهند.

مزایای پلتفرم های دیجیتال مارکتینگ چیست؟

پلت‌فرم‌های بازاریابی دیجیتال چندین عملکرد را در یک راه‌حل انجام می‌دهند – به تیم‌های بازاریابی اجازه می‌دهند دید یکپارچه‌تر/کل‌نگرتر از کمپین‌های خود داشته باشند. هنگام انتخاب یک پلت فرم بازاریابی دیجیتال، مزایای زیر را در شراکت با ارائه دهنده نرم افزار اسناد بازاریابی مناسب در نظر بگیرید :

1. پیگیری و تخصیص هزینه

بسیاری از بازاریابان با تعیین اینکه کدام کانال‌ها بیشترین ارزش را دارند و بنابراین باید روی کانال‌هایی که باید بیشتر هزینه کنند، مشکل دارند. این چالش با وجود تنوع فزاینده کانال های دیجیتالی که باید در سراسر آنها حضور داشته باشند تشدید می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، تیم های بازاریابی باید از پلتفرمی استفاده کنند که از مدل سازی اسناد پیشرفته استفاده می کند . این به آنها بینشی در مورد میزان هزینه و موفقیت در چندین کانال دیجیتال و پیشنهادات عملی در مورد نحوه بهینه سازی هزینه تبلیغات الکترونیکی می دهد .

بسیاری وجود دارد نوع مدل انتساب - و اگر تیم شما با استفاده از مدل های منسوخ (مانند آخرین کلیک اسناد )، شما می تواند از دست رفته در فرصت هایی را برای بهترین استفاده را از کانال های دیجیتال خود را. با استفاده از ابزار دیجیتال مارکتینگ، تیم‌های بازاریابی به احتمال زیاد توانایی‌های به‌روزرسانی مدل‌سازی اسناد، مانند اندازه‌گیری یکپارچه را دریافت می‌کنند.

2. تبلیغات مناسب برای جذب تبدیل

با پلتفرم دیجیتال مارکتینگ مناسب، می توانید درک بهتری از نوع محتوایی که در بین پلتفرم ها با مشتریان شما طنین انداز می شود به دست آورید. این به بازاریابان این امکان را می دهد که بفهمند کدام صدا و عناصر خلاق بیشترین تعامل را به همراه دارند. 

این پلتفرم‌ها همچنین می‌توانند به ایجاد نمایه‌های کاربر جامع‌تر کمک کنند که به بازاریابان کمک می‌کند بفهمند چه زمانی یک تبلیغ را به مخاطبان هدف خود نشان دهند و در چه دستگاهی نشان دهند.

3. نتایج کیفی و کمی را به هم مرتبط کنید 

پلتفرم دیجیتال مارکتینگ مناسب به شما کمک می‌کند هنگام برنامه‌ریزی رسانه‌ها، ردیابی برندتان در کانال‌ها، استفاده از تکنیک‌های جدید تبلیغاتی یا انجام خریدهای رسانه‌ای، انتخاب‌های بهتری برای کسب درآمد داشته باشید . بخش عمده‌ای از این امر کمک به بازاریابان در درک کمپین‌های پاسخ مستقیم و کمپین‌های کیفی‌تر، مانند ایجاد برند است. پلتفرم‌های بازاریابی دیجیتال می‌توانند به توسعه KPIها برای آزمایش آن‌ها کمک کنند و معیارهایی را برای مقایسه ارزش آنها در طول زمان ارائه دهند.

در یک پلتفرم سنجش بازاریابی دیجیتال به دنبال چه چیزی باشید

یک پلت فرم اندازه گیری بازاریابی دیجیتال برای درک اینکه چه چیزی در یک کمپین کار می کند یا نه بسیار مهم است. هنگام تلاش برای تعیین اینکه کدام پلتفرم اندازه‌گیری برای نیازهای شما مناسب‌تر است، باید چند نکته را در نظر داشته باشید: 

پاک کردن داده ها

استراتژی بازاریابی باید بر اساس داده های به موقع و معرف ساخته شود. سازمان هایی که کیفیت داده ها را در اولویت قرار نمی دهند و استانداردهای دقیق کیفیت داده را رعایت می کنند، شرکای نرم افزاری خوبی نخواهند بود. این امر به ویژه در صورتی صادق است که برای افزایش داده های سازمان خود با منابع داده شخص ثالث و شخص ثالث به این شرکا اعتماد کنید. 

روابط با اشخاص ثالث

هنگام تخصیص هزینه و بودجه رسانه ، مهم است که روابط ارائه دهنده نرم افزار شخص ثالث شما را در نظر بگیرید - آنها ممکن است با ابزارها یا منابع داده دیگر ادغام شوند تا زمینه بیشتری را برای برنامه های رسانه ای شما فراهم کنند. اگر از یک پلتفرم بازاریابی دیجیتال برای ایجاد یک طرح رسانه ای استفاده می کنید ، می توان از این روابط برای ارائه دید کامل تری از مشتری استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر یک پلتفرم با شبکه‌های تلویزیونی یا نشریات ادواری ارتباط داشته باشد، سازمان شما می‌تواند از این داده‌های اشتراک برای درک بهتر افرادی که در معرض تبلیغات آفلاین شما قرار گرفته‌اند استفاده کند.

توانایی نگاه کل نگر به کمپین ها

سازمان شما احتمالاً کمپین های آنلاین و آفلاین را اجرا می کند، بنابراین پلت فرم بازاریابی شما نباید فقط به اندازه گیری کمپین های دیجیتال محدود شود. روی راه حلی سرمایه گذاری کنید که بتواند هر دو را در نظر بگیرد تا دقیق ترین بینش ها و توصیه های سودآور را به شما ارائه دهد.

مدل اسناد بازاریابی

همه مدل های اسناد بازاریابی به طور یکسان ایجاد نمی شوند. اگر راه حل شما از مزایای اندازه گیری بازاریابی یکپارچه استفاده نمی کند، مدل های اندازه گیری قدیمی و قدیمی شما می توانند توصیه های نادرستی ارائه دهند. برای مثال، اگر پلتفرم از مدل‌سازی ترکیبی رسانه یا اسناد تک لمسی استفاده می‌کند ، تیم شما دائماً به معیارهای قدیمی و تاریخی متکی است یا ممکن است داده‌های کلیدی مربوط به سفر خریدار را از دست بدهد.

پلتفرم‌های بازاریابی دیجیتال منابع بسیار خوبی هستند زیرا برندها تلاش می‌کنند در کانال‌های متعددی حضور داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که این حضور ارزش محرکی دارد. ابزارهایی مانند پلتفرم حلقه بسته واحد بازاریابی Evolution، بازاریابان را قادر می‌سازد تا با ارائه دیدگاهی جامع از موفقیت یک کمپین در هر نقطه تماس، عملکرد بازاریابی، فروش و تعامل را اندازه‌گیری و بهینه کنند. با توانایی ردیابی داده‌های دانه‌ای مانند قرار گرفتن در معرض رسانه، فروش، و موقعیت جغرافیایی ، می‌توانید بینش‌های عملی به دست آورید که می‌تواند تصمیم‌گیری‌ها را تعیین کند و تلاش‌های بازاریابی را در آینده راهنمایی کند. قبل از انتخاب یک پلتفرم، اهداف و شاخص های کلیدی عملکرد خود را تعیین کنید تا پلتفرمی را پیدا کنید که عملکرد صحیح را برای هماهنگی با نیازهای کسب و کار شما پوشش می دهد.

 

بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: